تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!
تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!

چگونه حذفت کنم..

بارها در دلم به تو ناسزا گفتم....

 

                  بارها سرت فریاد کشیدم...

 

                    بارها خودم ... خودم را از تو دور کردم ..

 

آنقدر دور...

 

که تو فراموش کردی و من دیوانه تر شدم...

 

           بارها رفتم ..

 

                                  و ...

 

                                               دوباره ...

 

                                                                    یک بازگشت به ظاهر شیرین اما...

 

                                                     تلخ....

 

تو آنقدر برایم شیرین هستی ...

 

                                 که حاضرم این شیرینی نابودم کند ...

 

                                              اما...

 

                                                              باشد...فقط برای من...

                                      من...

 

آنقدر حسودم که حتی به ...

 

                            دوستان خودت که در کنارت هستند حسادت میکنم...

 

چگونه تو را حذف کنم از صفحه ی زندگی ام ...

 

                                                    وقتی اینگونه ...

 

                                                               مجنون وار ...

 

                                                                         دوستت دارم ...


دلنوشته: هنگامه

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 19:57 http://AshkeGHam2014.blogfa.com

سلام
ایراد از وبلاگ من نبود
ایراد از این بود که حتما اشتباهی وارد میکردی
لطفا دیر به دیر بهم سر نزن
ممنون که بیادم بودی
وبلاگت با متنهاش هر روز قشنگ تر و قشنگ تر میشه
لطفا اهنگ وبت رو عوض کن زیاد جالب نیست
یه خواهش دیگه اینکه اسم وبلاگم *** اشک غم *** هست توی لینک دوستانت محبت کن و اسم وبلاگم رو اینی که گفتم بذار
یه دنیا تشکر

فاطیما پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:29 http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام
ممنونم از محبتتون دوست عزیز
خواهش...کپی با ذکر منبع اشکالی نداره


این متن هم مال یکی از دوستای من ِ
امیدوارم ازشون اجازه کپی گرفته باشین! چون دل نوشته ی خودشونه...


شاد باشید
ممنونم از حضورتون


قبلا اجازه گرفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.