تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!
تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!

من کجاو غزل کجا


گاهی واژها وسوسه میکنند مرا

تا غزلی بگویم برای زیبایت

گاه از خود بی خود میشوم و فکر میکنم

میتوانم ترا بسرایم

من کجاو غزل کجا

من کجا و ردیف و قافیه کجا

شعر تویی و غزل چشمانت

گاه این واژها وسوسه ام میکند

که غزل بگویم....

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 20:49 http://AshkeGHam2014.blogfa.com

چه زیباست که در اندیشه مان

دوست داشتن است..

چه شادی بخش است

وقتی نگاه مان میخندد

آنگاه که دلمان پراز امید به فردایی روشن است...
من میدانم..!

از همین صبح زیبا...

از این گنجشکانی که رقصان آواز میخوانند...

از این صدای گذر آب در نهر کوچک زندگیمان
میدانم

آری ، امروز روز خوبیست...

بی شک معجزه ای در راه است...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.