تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!
تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!

خوب بودن آسان است


 "خـوب بـودن آسـان اسـت"

نـه هــوش مـیخـواهـد نـه خـلاقـیت!

خـوب بـودن نیـت میخـواهـد و هـمت.

و اگـر خـوب شـوی...

بـا هـمه خـوبـان عـالم بـرابـری!

نظرات 2 + ارسال نظر
fateme سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 21:38 http://fatemeyavari00.blogfa.com

دیگر از تمام دیالوگ های عاشقانه خسته شدم







دلم فقط یک سلام,یک دوستت دارم خشک و خالی







از لبــانی با صــــــداقـــــــت مـی خــــــواهد . . . . .!

نشـسـتــﮧ ام

رو بــﮧ نقشـﮧ ـے جـغـرافـیـا

و تمـام مســیـرهایــے را ڪـﮧ

بــﮧ نـگاهـت خـتـم مـیشـوند

عـلامـت میـزنـم

هیچ راهـے همـوار نیسـت

فرقــے نمیکند

هر جاـے دنیا ڪـﮧ باشـے

خودم هم ڪـﮧ نباشم

دلم پیش توست !!! ...

هـمیشــﮧ...............

سحر پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 12:42 http://AshkeGham2014.blogfa.com

ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ....
ﺑﻪ ﻗﺪﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ..
ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ....
ﻭ ﻫﻤـــﻪ ﺁﺩﻡ ﻫــــــﺎ ﺭﺍ ﺧﻨــــــــــــﺪﺍﻧﺪﻡ....
ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﺑـــــــــــﻮﺩ ﮐﻪ ﺻــــــــﺪﺍﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﻢ....
ﮔـــــــــﻮﺵ ﻫﻤــــــــــــﻪ ﺭﻭ ﮐﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ...
ﺍﻣﺎﺣﺎﻻ...
ﺻـــــــﺪﺍﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ....
ﺣﺘﯽ ﺧـــﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﻮﻡ.. ...




درد دارد! کسی تنهایت بگذارد

که به جرم با او بودن

همه تنهایت گذاشتند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.