تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!
تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!

هوس کردم

این روزا هوس سیگار میکنم ! با اینکه سیگاری نیستم ...
هوس مشروب میکنم ! هوس سگ مستی ... با اینکه تا حالا سگ مست نشدم

این روزا هوس میکنم کلا یه آدم دیگه باشم ! با اینکه تا حالا همیشه خودم بودم

دلم یه جاده میخواد و شب و سیگار و الکل و تنهایی ! و یه فکر پلمپ شده ! دوست دارم بشه به هیچی فک نکنم ، بشه همه ی خاطراتمو دود کنم بره ، یا بالا بیارم یا بندازم ته یه دره ی عمیق

دوست دارم تنها باشم و کسی به این تنهایی خیره نشه ، دلم نمیخواد نگاه خیره ی دیگران روی تنهاییم مجبورم کنه که دیگه تنها نباشم

دلم میخواد گم بشم ، یعنی گمم کنن همه ! دوس ندارم مجبور باشم به کسی جواب بدم ، دلم میخواد جواب هیچ کسیو ندم

دلم نمیخواد یه آدمایی همیشه مدعی و منتظر کنار دستم وایسن و ازم جواب بخوان ، کاش یکی میفهمید که من سر درگمم

هوس یه جغد دانا کردم که به جای من تصمیم بگیره ، یا یه عقل کل دیگه یه کسی که جواب همه ی سوالامو بده ، یه کسی که بهم بگه باید چیکار کنم

هوس یه دل سیر خوشبختی کردم ، یه حس ناب یه حس واقعی ، بدون ترس ، بدون شک ، بدون دودلی ، بدون ابهام ، بدون استرس ، بدون حسرت

هوس کردم که نترسم ، خسته شدم از این همه ترس از این زندگی ترسناک از این هر ثانیه نگرانی ، هوس بیخیالی کردم

  هوس کردم بچگی کنم

هوس کردم مامانم برام قصه ماهی سیاه کوچولو رو بخونه ، هوس کردم شعر بگم دوباره

من هوس کردم زندگی کنم ، یه زندگی معمولی ، با اینکه تا حالا یه زندگی معمولی نکردم ... هوس کردم تو جهت آب شنا کنم نه خلاف جهت

هوس کردم دیگه هوس هیچی نکنم ... هوس نکنم که عاشق بشم ، هوس نکنم که فرار نکنم ، حتی هوس نکنم که زندگی کنم

هوس کردم..... ):

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.