تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!
تنهــایـی مــن و تــو

تنهــایـی مــن و تــو

تنهایی، گاهی وقت ها تقدیر ما نیست ترجیح ماست!

فقط رد شو


هی رفیق ... !


بغض هایم را مسخــره نکن !


به سه نقطه های آخر حرفهایم نخند ! تمام زندگیم نقطه چین است !


اینها تمام نوشته های تاریکی ذهن و دنیای من است ... !


اینجا " کلبه ی وحشت " من است !


چرخ و فلک خاطره هاست ... !


سکوت چشمها و سرسره ی بغض هاست ...


در دنیای تاریک من خبری از گل و درخت نیست !


روشنی نیست ، سیاهی مطلق است ... !


دوست خوب من سکوت کن و رد شو ... !


چشمهایت را ببند تا تن لش زندگی مرده ام را نبینی !


گوشهایت را بگیر تا صدای ناله ها و زجه زدنهایم را نشنوی !


در دنیای من دلتنگی و حسرت بیداد میکند ... !


اینجا من هستم و من و من  !


اینجا بجز من و بغض هایم چیز دیگری نیست !


هیچی نگو ... نخـــند ... اشک نریــز ... ترحم نکــن ...


فقط رد شو ...

نظرات 2 + ارسال نظر

ای عشق من چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن.

عشق مثه نمازخوندن میمونه بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطراف نگاه کنی . .

آره یه جورایی..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.